شماره حساب ها :
انتخاب یک سرور مناسب ( بخش اول )

خرید سرور

عوامل زیادی در تصمیم گیری برای خرید یک سرور بهینه با کارایی قابل قبول دخالت دارند؛ بدون در نظرگرفتن اینکه سرور مورد نظر نخستین سروری است که تهیه میکنید یا خیر، باید نیاز به جایگزینی تجهیزات کهنه و یا افزودن تجهیزات جدید با هدف گسترش کسب و کار خود را نیز مدنظر قرار دهید.

 

SMBها یا محیط های کاری کوچک تا متوسط نیز مانند سازمانهای بزرگ، بسیاری از فعالیت های همانند را سرویس دهی مینمایند. این امور میتواند اجرای ساده یک دستور چاپ و یا میزبانی فضا برای سرویس های اینترنتی و یا خدمات دیگر مانند Microsoft Exchang Server باشد.

پس از انتخاب سیستم عامل شبکه، برآورد تعداد تخمینی کاربران و نیازهای ذخیره سازی اطلاعات انجام خواهد شد. مهمترین تصمیم در گام بعدی انتخاب سرور مناسب و بهینه میباشد.

انواع سرور

سرورها به 3 دسته اصلی تقسیم میشوند: سرورهای تاور یا ایستاده، سرورهای رکمونت و سرورهای تیغه ای.

سرورهای Tower یا ایستاده

این گروه از سرورهای ایستاده و ساده، تمام اجزای تشکیل دهنده سرورها شامل هارد دیسک، مادربورد، پردازنده، کارت شبکه، پاور و غیره را دارا میباشند.

سرورهای ایستاده نسبت به سرورهای تیغه ای یا رک سرورها فضای بیشتری روی زمین را اشغال میکنند.

سرورهای ایستاده HP ProLiant ML

سرورهای سری ML کارایی بالا، نوآوری های پیشرفته سرورهای ایستاده جدید شامل ابزارهای مدیریتی و ذخیره سازی بهمراه قابلیت پیکربندی است که دسترسی از راه دور را آسان نموده و با افزایش راندمان انرژی، باعث کاهش هزینه های شما میگردد.

هماهنگ با یک مجموعه مدیریت جامع و ساده تر و همچنین پشتیبانی نوآوریهای پیشرو، سرورهای ایستاده ارزش کاری بیشتری را در اختیار کذاشته و به افزایش بهره وری کاربران حوزه  IT یاری رسانده و ارائه خدمات را سرعت میبخشد. بعلاوه اینکه سرورهای ایستاده، دربرگیرنده مزیتهایی برای  انتخاب های مالی، شبکه خدمات رسانی و اجرایی با هدف افزایش سرعت عملکردهای فناوری اطلاعات میباشد و این امکان را به بخش IT میدهد تا به نیازهای شرکت سریع تر پاسخ دهد.

 سرورهای تاور دارای ویژگی های شاخص زیر میباشند:
سهولت: ابزار، عملیات و پشتیبانی ساده و آسان به منظور یاری رساندن به مدیران شبکه جهت استفاده مناسب از سخت افزار و کاهش هزینه های تأمین و نگهداری.
عملکرد: با افزایش بهره وری کارمندان شرکت میتواند به فعالیت سودمند خود ادامه دهد.
ارزش کار: با بهبود عملکرد کارکنان و به ویژه بخش فناوری اطلاعات، صاحبان کار می توانند ارزش کار خود را افزایش دهند.

سرورهای ایستاده HP با هدف تأمین نیازها و خواسته های یاد شده طراحی گردیده تا بتوانند دید گسترده تری از سخت افزار و خدمات کامپیوتری را در راستای فراهم آوردن سروری بهینه با کارایی و هزینه مناسب ارائه دهند.

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات