شماره حساب ها :
انتخاب یک سرور مناسب (بخش دوم)

سرورهای رکمونت، سرورهای کاملی هستند که به طور فشرده در داخل یک رک یا کابینت استاندارد ۱۹ اینچی طراحی گردیده اند.

 

سرور های رکمونت دارای Expansion slot بوده و با هدف اضافه کردن کارتهای شبکه (NIC) یا کارت های HBA فیبر نوری استفاده میشوند.

این نوع پیکربندی بهترین شیوه برای کمتر اشغال کردن فضای کف استفاده بوده و امکان کابل کشی و همچنین مدیریت مرکزی سرورها را فراهم مینمایند. بعلاوه جایگذاری سرور در رک، به شما اجازه می دهد به اندازه نیاز خود سرور اضافه کنید و این سرورها را به یک دستگاه ذخیره سازی خارجی مثل یک ذخیره ساز متصل به شبکه(NAS) و یا یک شبکه ذخیره سازی (SAN)  متصل نمایید.

سرورهای رکمونت بیشتر برای کار به عنوان مجموعه ای منسجم طراحی شده اند و این موضوع باعث میگردد تا سرورهای رکمونت در بیشتر موارد از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار باشند. سرورهای رکمونت برای مراکز داده ایده آل هستند.

سرورهای رکمونت HP ProLiant DL 

سرور های سری DL : انعطاف پذیر ترین، قابل اعتماد ترین و دارای بهینه ترین عملکرد در بین سرورهای ProLiant میباشند.

بدلیل عرضه نوآوری های جدید کمپانی HP در صنعت کامپیوتر، سرورهای رکمونت جدید HP ProLiant DL با انتخاب های تغییر پذیر و طراحی چند منظوره و متنوع به همراه افزایش بهره وری انرژی، بصورت قابل ملاحظه ای باعث کاهش هزینه های کل مالکیت (TCO) میگردد.

با توجه به مجهز بودن این سرورهای رکمونت به یک مجموعه مدیریتی و پشتیبانی ساده و در عین حال جامع و فراگیر، رک سرورهای HP ProLiant DL  راه کارهای زیربنایی قابل اعتمادتر، سریع تر و با امنیت بیشتری را ارایه داده و به افزایش بهره وری کاربران فناوری اطلاعات کمک کرده و خدمات رسانی را سرعت می بخشند. بعلاوه سرورهای رکمونت برای حجم کاری بالا بهینه سازی شده اند و بصورت قابل توجهی سرعت عملکرد فناوری اطلاعات را افزایش داده و امکان پاسخ دهی به نیازهای کاری را سرعت میبخشد.

سرورهای رکمونت  HP ProLiant DL دارای ویژگی های شاخص زیر میباشند :

انتخاب های متغیر به منظور تعیین محاسبات اقتصادی با 3 برابر توان پردازش بیشتر و بهبود عملکرد

زیرساخت مطمئن تر با ارائه خدمات تا 66 برابر سریع تر.

کارایی بهینه تر سرورها تا ۴ برابر سریع تر.

 

نحوه ارسال کالا

روش پرداخت کالا

پیگیری سفارشات